Plăcerea de a călători cu Viotur

                                                  


Locuiesc în S-V țării și una dintre cele mai plăcute amintiri care se datorează acestui fapt, este că, o bună perioadă de timp am lucrat în orașul Orșova, unde am avut colegi de care îmi amintesc cu mare plăcere.
                                               
Foarte mulți dintre ei, de origine germană, sași cum li se mai spune și care mi-au devenit prieteni. După 1989 însă, majoritatea au plecat în Germania, mulți dintre ei mai aveau familii acolo, dar asta nu ne-a împiedicat să ținem legătura și prietenia noastră să continue. Buna mea prieteană, cea mai bună, locuiește  la Stuttgard- Germania și mereu mă vizitează și pe mine, ori de câte ori vine în România. Invitația am primit-o și eu de atâtea ori, dar nu m-am încumetat să plec, din comoditate și din cauza transportului. De fiecare dată când aude aceste scuze, mă asigură că firma de Transport persoane Germania cu Viotur, cea cu care călătorește ea de fiecare data, îmi va asigura tot confortul și siguranța și că voi fi foarte mulțumită. O cred, dacă nu știe ea, atunci cine? Altfel nu ar fi rămas fidelă aceleiași firme de atâta timp.  
Când am intrat pe site și am văzut banerul cu autocare, mi-am adus aminte cât de mult admiram înainte câte un autocar străin comparându-l cu ale noastre și nu credeam că vom ajunge să avem și noi parte de așa ceva. Deci … wow. Am ajuns și noi în rândul lumii. Chiar dacă mi-a fost recomandată de bună mea prietenă, curiozitatea m-a făcut să aflu mai multe despre Viotur, să mă conving și de serviciile oferite. 
La cei aproximativ 500.000 de călători pe care a ajuns să îi transporte la standarde de înaltă calitate anual în țări precum: Anglia, Germania, Italia, Franța, Danemarca, Suedia, Austria, Belgia, la profesionalismul și experiența șoferilor care asigură transportul, nu mai încape nicio îndoială că e este o companie de transport internațional care o ridica în topul celor mai bune firme de acest gen. Nu știu cu ce aș începe ce mă încântă cel mai mult dar voi încerca pur și simplu. 
      Confortul și beneficiile, pe care toti ni le dorim și care pentru un traseu lung sunt mai mult decât necesare:
  -respectul față de client și vei primi o masă caldă pe durata călătoriei
 -fiecare client poate dispune de 50 kg de bagaje gratuit
 -mașinile sunt dotate cu băi, climă, scaune confortabile și reglabile
 -wifi
 -televizor.

  Sigur nu ai mai avea ce să-ți dorești și totuși...... 
      Ajungi direct la adresă. Spulberă-ți temerile că vei ajunge într-un loc necunoscut și te vei simți dezorientat și panicat până ajungi la adresa dorită. Cu această firmă, fiecare cursă de transport persoane, indiferent de țara aleasă că destinație, ajungi direct la adresă dorită. 
      Prețurile sunt convenabile și reflectă în totalitate calitatea serviciilor oferite. Copiii, studenții, pensionarii, grupurile, clienții fideli și cei care comandă bilet de pe site pot primi reduceri.
      Curse zilnice, tur-retur. Viotur.ro are curse regulate, din marile orașe ale țării cât și provincie. Când vei dori să te reîntorci în țară, nu trebuie să îți faci griji fiindcă aceeași firmă te poate aduce în aceleași condiții de confort și siguranță. 
 Dacă vrei, poți opta pentru Plecări microbuz România – Germania, dotate și ele corespunzător confortului sporit pe tot parcursul călătoriei.
Anglia, a devenit și ea o destinație foarte frecvență pentru foarte mulți români care au ales să lucreze afară. Călătoria este în siguranță și confortabilă dacă alegi să-ți achiziționezi Bilete autocar România Anglia prin Viotur.

Un operator al serviciului Relatii cu Clientii îți poate oferi orice detalii suplimentare la telefoanele 0749 990 967 sau 0766 759 468.
 Ceea ce vreau să vă mai spun, este faptul că nu doar o dată, atunci când prietenei mele i se face poftă de ceva autentic românesc, am posibilitatea de a-i trimite un colet cu aceeași firmă, coletul ajungând intact chiar la adresă.

 Categoric, nu mai am nicio scuză să nu o vizitez și îmi voi face rezervare la numerele de telefon amintite mai sus.
  Viotur.ro are grija de siguranta si confortul tau.
 
 

Etichete: , , , ,