Oja comestibila- interzisa gurmazilor


Nu stiu daca ati aflat, dar prin luna mai a acestui an, a aparut stirea potrivit careia, marele lant de restaurante tip past-food KFC(Kentucky Fried Chicken) impreuna cu un alt gigant Ogilvy& Mather, au produs pentru clientii din Hong Cong deocamdata, oja comestibila - Finger Lickin' Good. 

                                    


Pretul estimativ este de circa 5- 7 dolari si se gaseste in doua nuante si arome : Original, de culoare bej si HOT&Spicy(iute si condimentata) de culoare rosie, urmand ca decizia finala sa fie data de clientii care vor testa aceste oje pentru ce gust si culoare opteaza. 
                                            

Clientii vor trebui sa aplice oja pe unghii, sa o lase sa se usuce, ca mai apoi sa-si poata consuma (linge) unghiile in voie, savurand gustul dorit. Atat reprezentantii lantului de magazine, cat si John Koay, director de creatie al agentiei de comunicare, ne asigura ca oja este produsa din ingrediente naturale dupa o reteta unica si a fost special creata pentru a-si mentine aroma dar si pentru a oferi luciul similar ojei obisnuite. 
Promovarea acestei oje a inceput in forta prin retelele de socializare , dupa cum era de asteptat, dar si printr-un videoclip.
                                              
Voi ce spuneti, in afara de faptul ca e o strategie de marcheting foarte buna, v-ar tenta? Si spre ce arome s-ar indrepta papilele voastre gustative. 

Etichete: ,