Declarație de dragoste


 De-ar fi să mă mai nasc o dată,
Eu tot pe tine te-aș iubi.
 Ți-ai dedicat întreaga viață
 Pe mine pentru-a mă sluji.
 Ești lângă mine zi și noapte,
 Îmi potolești setea de dor
 Atunci când sufletul îmi arde,
 Mă răcorești ca un izvor.
 Și mă răsfeți cum nu se poate,
 Cum numai tu știi să o faci,
 Ai grijă să îmi fie bine 
 Îmi faci doar poftele și taci .
 Înalt, semeț și mândru în toate,
 Păstrezi tot ce-ți încredințez,
 Ca pe comori, nealterate,
 Temându-te să nu mă pierzi.
 6 ani am garanție mi-ai promis când te-am luat,
 Și încă mulți vor să mai fie 
 Că doar,
Liebherr te-a inovat.
 Ești cunoscut în toată lumea,
 Și un poem ți-aș dedica,
 Consumul mic de energie 
 E tot la ce-aș putea visa.
 Sănătos și totul proaspăt
 Și congeleazi dar și răcești 
 Tu pentru toate ai putere, 
 Iar cu comenzile moderne 
 Nu faci decât să mă dezmierzi.
 Și-n fiecare încăpere a sufletului tău măreț,
 Păstrezi ceva pentru a-mi face placere,
 Iar pentru mine are mare pre
ț
 Vor mai veni femei o mie, 
 Care-ți vor cere un rendez-vous,
 Dar nu uita că ți-am dat cheia,
 Pe care o am doar eu și tu. 
 De câte ori mă uit la tine și când display-ul ți-l zăresc,
 Te rușinezi și-ți lași privirea și-atunci mă faci ca să zâmbesc.

  Silențios, tandru și rece,                      

  Ești tot ce pot să îmi doresc.
  Și-aștept cu nerăbdare ziua
  Când îmi vei spune "Te iubesc". 


Etichete: ,