Gaseste-ti bluza preferata


          Piesa vestimentara nelipsita din garderoba unei femei si care mie imi place foarte mult , este bluza . De ce imi place atat de mult bluza ? pentru ca ma salveaza de cele mai multe ori cand sunt in impas , pentru ca o pot combina cu fuste , pantaloni , pentru ca este feminina si destul de usor de purtat fiind foarte versatila . Este o piesa de baza din garderoba fiecarei femei si piesa pe care este imposibil sa nu o poti combina cu ceva . In garderoba mea, bluza este piesa de baza fie ca o port la o tinuta cajual , sport sau eleganta , in culori uni sau cu un design floral , geometric , din texturi de material diverse : voal , matase , vascoza ... 

           Si cum primavara bate la usa si avem nevoie sa ne reamprospatam garderoba , am sa va arat cateva bluze dragute care mie mi-au atras atentia si pe care mi le-as dori in garderoba mea. 

          Bluza de dama SAPHIRA 2819 bej by LOOKAT , este o bluza din vascoza de culoare bej combinata cu un voal imprimat , un imprimeu foarte delicat , pe care o putem combina cu clasica fusta neagra , fusta bej , verde , maro , alb si lista poate continua . Aceasta bluza fiind combinata cu voalul imprimat , conditia ar fi ca fusta sa fie uni sau ideal din imprimeul care se regaseste in bluza . 

                                                             
http://www.e-lenjerie.ro/bluza_de_dama_saphira_2819_bej-p6064.html?ref=28DD2C79 


O alta bluza care mi-a atras atentia si pe care mi-as dori-o in garderoba mea este Bluza de dama CARMEN 076 rosu dintr-un material cu o textura moale si usor elastica , un croi realizat cu un decolteu amplu in forma de barca care cuprinde usor umerii avand si un rol de manecuta falsa . Imprimeul este jucaus pe fond rosu cu negru si gri argintiu . De asemenea usor de asortat cu fuste
diverse culori care sa se potriveasta imprimeului si restul accesoriilor . 
 

O bluza cu maneca lunga este necesar sa existe si aceasta , si am ales o bluza in nuante de verde pastel , uni , confectionata din vascoza . Bluza de dama LOOKat 83014 by LOOKAT , are un croi simplu , decolteu rotund si o bordura la baza decolteului usor incretita luand forma unei baze elastice . Si aceasta bluza poate fi combinata in diverse moduri depinde de preferintele si imaginatia fiecareia dintre noi . 



Bluza de dama Adele 3499 roz by LOOKAT
, este o bluza lunga tip rochie , realizata din sifon cu o croiala lejera , usor stransa in talie printr-un elastic ceea ce permite ajustarea pentru orice silueta , cu un decolteu oval si maneca scurta tip fluture , in nuante de roz , marshala , alb , este bluza care se preteaza foarte bine la o pereche de colanti sau pantaloni


Dragile mele , va invit pe site-ul E-Lenjerie.ro  
sa va alegeti cele mai frumoase bluze pentru primavara - vara , care vi se potrivesc si care sigur vor fi pe gustul vostru . Sigur veti gasi bluza perfecta . 

Etichete: , ,