CrisSmile si Zana Maseluta

     In viata , poti sa primesti lectii de la oricine si la orice varsta , asa cum am primit eu de curand de la o domnisorica de vreo 7 anisori . Intalnindu-ma cu o prietena si cu fetita ei, si sporovaind noi vrute si nevrute , printre altele i-am povestit ca am probleme cu dantura si va trebui sa merg la stomatologie, iar daca va fi nevoie de un implant dentar , dupa cum banuiesc eu , mi-e si teama si e destul de costisitor si va trebui sa mai aman . Domnisorica , atenta la discutiile noastre , si simtindu-ma cam tematoare , intervine prompt : 

     - Mie nu mi-e teama sa merg la Zana Maseluta , spune ea foarte dezimvolta .

     - Dar cine e Zana Maseluta asta ? o intreb eu mirata si curioasa .

     - Cum , nu stii ??? E CrisSmile , mergi fara teama ca nu o sa te doara nimic si e tare frumoasa casa ei .Vorbesc eu cu prietenii mei de acolo daca vrei .

       Ne-am despartit dupa cateva minute si ma tot gandeam la ce mi-a spus copila . Hmm ..."prienetii ei ".  Pe vremea cand eram copil , atunci cand imi cadea un dintisor faceam trocul cu cioara , dandu-i dintele meu de lapte si strigandu-i de trei ori "Ia cioara dintele meu de os si da-mi unul de otel , ca sa sfarm pietre cu el ". In acelasi timp , imi adunam toate fortele sa reusesc sa il arunc pe casa ( bine ca era casa bunicii mai mica , asa cum sunt casele vechi pe la tara ) . Dar cioara , tot cioara ramane , m-a pacalit si dinti de otel nu am vazut . Mai tarziu , ne-am dezis de smechera inaripata si copii s-au aliat cu Zana Maseluta iar la noi , din 2007 ,aflu eu ca aceasta a capatat un nume : Cris Smile . Altfel priveste un copil pe zana maseluta , care se poarta amabil cu el , cu delicatete si blandete, se imprieteneste cu el , decat pe cioara cea intunecata si cu cioc ascutit , care doar ii fura dintisorul si mai si croncane de intrii in sperieti . Prima concluzie , imprieteniti-va cu medicul stomatolog si imprieteniti-va copii cu medicul stomatolog , iar acesta va merge fara teama atunci cand va fi nevoie , dupa cum se vede si din atitudinea domnisorei care mi-a dat curaj .

        Dar cine este de fapt Cris Smile alias Zana Maseluta .

                                                         

     Este o clinica stomatologica privata in Bucuresti , destinata atat copiilor cat si adultilor , cu o echipa de medici care executa tratamente profesionale de stomatologie : ortodontie , profilaxie dentara , endodontie , estetica dentara , restaurari dentare , implantologie , chirurgie dentra , parodontologie , anestezie , estetica faciala .  

    De ce sa aleg Cris Smile . Pacientii clinicii se bucura de servicii medicale de calitate , aparatura si tehnologie de ultima generatie , costuri rezonabile si transparenta totala , ambient placut si nu in ultimul rand de experienta medicilor care au depus juramantul lui Hippocrate . Personalul medical , pe langa profesionalism si experienta , e foarte bine instruit in ceea ce priveste comunicarea cu pacientul , iar aceasta mi se pare esential .

   Pe site , gasesti toate informatiile necesare , incepand de la locatia clinicii , datele de contact : numere de telefon , e-mail , unde poti sa faci programarea , tratamente , echipa medicala , tarife si chiar oferte speciale .

                                                         

    Ceea ce mi se pare de luat in seama , este faptul ca daca se necesita o lucrare mai complexa , mai costisitoare ,si nu dispui de suma necesara , nu te impancienta ( asa cum am facut eu ) ,  ai posibilatea sa platesti in maxim 12 rate fara dobanda .

                                                        

         Daca veti citi recenziile clinicii , va veti convinge ca ati facut cea mai buna alegere .   Eu am luat aceasta hotarare de a ajunge cat mai curand la aceasta clinica , pentru a-mi rezolva problemele pe care le am in momentul de fata si pentru a-mi recapata zambetul de alta data .               

                                                            

                         

"Nu inceta niciodata sa zambesti, nici chiar atunci cand esti trist, pentru că nu se stie cine se poate indragosti de zambetul tau" (G.J.G. Marquez) 

                                                    

Etichete: , ,