Telecredit - la nevoie se cunoaste

     Nu stiu cine a spus ca "banii nu aduc fericirea " dar in opinia mea , n-a spus bine deloc . Ori vre-un bogat plin de bani si lipsit de alte cele lumesti , ori vre-un sarac lipit , asa , ca sa se consoleze singur . Pe mine , lipsa lor , ma streseaza , ma preseaza , imi face zilele amare . Ok , sa zicem ca ar avea dreptate . 

    Dar hai s-o luam invers,  lipsa lor , nu aduc nefericirea ? Cand vine necazul la usa si se aseaza acolo pe pres si nu pleaca nici in ruptul capului pana nu ii dai , nu te face nefericit ? Sau cand da vreo bucurie buluc peste tine , nu iti trebuie bani ? Banul , reprezinta nevoile si poftele nostre , banul inseamna valoarea anumitor lucruri si nu ma refer doar la cele materiale.

      Stiu ca multi v-ati confruntat cu situatii de genul : s-a stricat masina cand ti-a fost lumea mai draga si pana la ziua de leafa ti se parea ca timpul s-a dilatat , sau , trebuie sa fac cutare analiza medicala urgent , ba s-a spart caloriferul in plina iarna , ba ... cate si mai cate . Si cand vine cate o belea din asta , toate iti merg pe dos , parca nici in dragoste nu-ti mai merge , vorba cantecului "cand punguta mi-era goala , mandra ma dadea afara , cand punguta mi-era plina , mandra ma tinea de mana " , toate se tin langa . 

      Ptiu .... mi-am adus aminte de mandruta , acusi vine "Valentin "cel nabadaios si pagubos si ce ma fac ?  Deci , ce aleg ? sa ma tina de mana sau sa ma dea afara . Si tot ascultand eu si visand asa , la "Caii verzi pe pereti "a lui Smylei  pe youtube ,dau si de un filmulet simpatic si interesant . 

           Imi fac ochii ca girofarurile si citesc bine  : Telecredit - imprumuturi rapide   . Mai sa fie , imi zic , sa fiu eu asa norocos ? Tot vroiam noi sa mergem la munte cateva zile dar ma tot codeam tot din lipsa banilor . Pana la "Valentinul "cu pricina , cu ce mai economisesc eu , cu ce ma mai ajuta Telecredit , s-ar putea sa iasa ceva frumos si sa-i fac o surpriza . ( apropos dragostea trece si prin stomac , nu va mai luati dupa aparente ) si tastez repede catre site . Curios , vreau sa aflu cine este salvatorul meu si aflu  :

   Telecredit , este o institutie financiara nebancara , autorizata de BNR , sunt creditori directi , acorda imprumuturi rapide 100 % online , aplici usor si esti evaluat rapid si la fel de rapid primesti si banii in cont , nu percep comision sau alte costuri ascunse.    Pana aici , totul e bine . 

                                                       

   Hai sa vedem care sunt conditiile minime sa obtin un credit : sa ai varsta minim 18 ani si domiciliul in Romania ( le am ) ; sa primesti venitul in cont si sa ai un card bancar atasat acestui cont ( le am ) ; sa ai statut de salariat sau pensionar ( am ) ; sa detii un numar de telefon mobil activ si o adresa de e-mail valida ( le am si pe astea) .

   Yuhuuu , imi vine sa mai iau in brate si sa ma pup de bucurie ( ha,ha ) .

   Hai sa fac o simulare si sa vad cu ce ma aleg . Nu-mi ramane decat sa plimb cursorul stanga dreapta , sa stabilesc suma pe care o doresc si sa aplic . Fiind la prima intalnire ( aplicare ) pot imprumuta pana la 500 lei , sa ai si tu acolo de-o grisina , de-o maslina , de-o ceva acolo . Suma de returnat dupa 30 de zile ( maxim de returnat banii ) este de 680 lei , deci in fiecare zi 6,00 lei dobanda. Daca achit mai repede , evident ca dobanda se calculeaza la numarul de zile , 10 zile sunt minim .Apoi daca sunt client serios , suma maxima poate ajunge pana la 1500 lei .

                                                      

              Bine , bine dar daca se iveste neprevazutul ( ala , carea vine si el asa , cand are chef ) si nu pot achita la termen , ce ma fac ? Iar ' belele , penalitati , etc .... ??? Cica , nu . Tot ei au solutia , numita "refinantare " , doar sa-i anunti cu cel putin trei zile inainte de data scadenta iar ei iti acorda aceasta refinantare daca achiti la data scadenta dobanda datorata pentru imprumutul initial iar comisionul de refinantare este ze-ro . 

             Ce mai tura -vura . Daca am nevoie de un imprumut sigur si rapid, Telecredit e solutia cea mai buna . Totul se face online , nu te mai stie tot satul , sa mai dai cu subsemnatul ce faci cu ei , banii ii primesti urgent , online , nu este un credit bancar din ala anevoios si pagubos , de-ti cere si pe mama si pe tata .

                                                    

             Draga "Valentine's day "poti sa vii linistit ca te astept , nu mai am teama de tine . Datorita prietenului Telecredit , pugunta imi va fi plina .

                                       

      



Etichete: , , , , , ,