Just4girls - acum ori niciodata

           Soneria de la intrare suna lung si insistent incat ma indrept grabita spre usa , nervoasa si pusa pe harta . Chiar nu are rabdare pana ajung la usa sau crede ca mi-am pus un scunel si stau langa usa ca sa deschid la primul sunet, un fel de usier ? 

           Dar cheful de harta imi trece cand o vad pe Andreea , alba , verde , stacojie , cu o falca in cer si una la etajul III la mine , ca trece glont pe langa mine murmurand parca un " buna "si se aseaza pe canapea .

        - Ce ai soro , o intreb ? ai vazut vreo fantoma ?  ce-i cu tine atat de nervoasa , speriata ... nu stiu cum esti dar parca te-a calcat trenul . Ai vazut vreo fantoma sau nu ti-a luat Mos Craciun cadou . ( Andreea e cea mai buna prietena a mea ,dar eu o apelez in toate felurile , soro , mamito ... etc ) 

         - Asaaaa ... rasuceste si tu cutitul in rana ... Mos Craciun ... pai stai sa vezi  cum sta treaba . Pe Mos Craciun nu l-am vazut ,dar azi cand am fost cu Andrei ( sotul ei ) la cumparaturi , il pierdusem . Se pierduse tot , se topise langa o vitrina in care statea o craciunita , o tipa nu o floare , mai mult dezbracata decat imbracata . Si stii care e problema mai grava ? Cam seamana cu colega aia a lui , de-i face mereu bezele si-si falfaie genele alea false cand se uita la ea . 

         Si mai scoate Andreea mea un rand de flacari pe nari ca balaurul cu sapte capete .. ha, ha ... 

       - Hai , nu mai dramatiza , calmeaza-te , ia aici o tarie mica si o cafea si hai sa ne gandim cum sa-l "resuscitam " noi pe Andrei , nu colega , nu vitrina . Bunica mea avea o vorba "Maica , femeia trebuie sa fie doamna in societate , gospodina in casa si cea mai grozava amanta in pat ." Primele doua calitati le ai , a treia .... nu stiu , dar presupun ca a intervenit monotonia , rutina si trebuie sa faci ceva in sensul asta . 

         Un gand imi strafulgera prin minte si avand laptopul deschis ,  tastez repede costume de craciunita si dau de niste minunatii de costume , unu' si unu ' . 

       - Ia uite , soro , aici ce minunatii , hai sa alegem ceva .

          Se uita la mine indelung , cu o fata mirata si-mi zice : 

       - Nu vrei sa-mi iau si un bici , ca anul asta toate femeile vor sa fie sexy si rele de Craciun .

       - Nu draga mea , anul asta vei fi doar sexy , la anul viitor , luam si biciul daca e nevoie . 

        - Tu de ce nu iti iei ? ma intreaba Andreea

        Ma bufneste rasul  - Eu , nu am "mos "si daca as avea nu au pe site marimi XXL si mai adecvat varstei ( poate le sugerez ptr anul viitor pana gasesc si "mosul " ) si ar trebui sa -i pun in brad si nr. de la SMURD daca m-ar vedea pe mine intr-un costum din asta . Nu ma ajuta fizicul si nici varsta , draga mea , dar tu , la 40 de ani , arati beton . 

        Alege , acum ori niciodata  ii spun raspicat . Si ca sa nu fii nici prea, prea , nici foarte , foarte , si curajul te-a parasit de mult , uite doua modele in care te vei simti mai in largul tau .

       

       Simplu , alegi marimea , pui in cos , reducerile sunt intre 40 % si 70 % , cioc- cioc , curierul la usa si vei fi si tu sexy de Craciun si daca mai bei si un pahar de champanie toate fanteziile se vor trezi si in tine si in el si nu va mai ramane topit in fata vitrinelor sau a colegei ci in fata ta . 

         Fii atenta , ca Just4Girls au si un program de fidelizare a clientilor in care ofera o reducere suplimentara de 5% si 10% permanenta (la preturile deja reduse) pentru comenzi cumulate in valoare de 1000 lei, respectiv 2000 lei, sunt importatori directi la peste 20 de branduri de lenjerie intima si au preturile cele mai mici .Ce mai vrei ?

         Presimt eu ca dupa experienta pe care o vei avea , iti vei mai achizitiona lenjerie intima de la ei si e bine sa stii . Iar daca ai uitat cumva , si se pare ca da : o lenjerie sexy este una dintre armele seductiei , si nu trebuie sa o porti doar cand esti acasa cu Andrei , ci oricand , zilnic . Iti va da incredere in tine , te vei simti atragatoare si vei avea o atitudine pe masura . 

          Am convins-o pe Andrea in final sa apeleze la sfatul meu , desi se vedea si pe chipul ei ca isi doreste asta .

          In dimineata de Craciun , Andreea mea nu mai suna cum facea de obicei. Hm .... ma pune pe ganduri . Cine stie ce s-o fi intamplat . Si-o fi pus sortul peste pijamale si s-a dus naibii "momentul ".  Iau telefonul si o sun , o data .... abia la al doi-lea apel raspunde somnoroasa , cu o voce languroasa : 

       - Craciun fericit ! zic eu cu inima cat un purice .

       - Craciun fericit ! Ar trebui sa inventeze astia atunci cand omul e  "ocupat "un mesaj care sa apara instant "Nu deranjati " si-mi inchide .

Etichete: , , ,