Geanta FLORI SI FLUTURI

   Cel mai important accesoriu pentru o femeie ,este geanta , iar in ultimul timp asistam la o diversitate foarte mare in materie de genti . Fie ca sunt mari , medii sau mai mici , colorate , decorate sau obisnuita geanta neagra , ele ne ofera mai multa feminitate si utilitate .Nu trebuie sa ramanem acorate insa in nuante mohorate indiferent de anotimp si va propun sa inveseliti o tinuta si chiar ziua , cu o geanta vesela si sa fiti mai indraznete . 

 Dupa cum stiti probabil , multe dintre voi , recent am participat la un concurs la care eu mi-am ales produsul pe care il doresc , pe pagina  Indrani Hand Made iar multi dintre voi m-ati ajutat ca sa castig acel obiect , votandu-l .

    Ei bine , eu am ales geanta Flori si Fluturi  , care intre timp mi-a sosit si am vrut sa v-o arat si voua in toata veselia si frumusetea ei .

           Este o geanta mini , de culoare portocalie , din piele ecologica , lucrata in tehnica decoupage-ului . Geanta mini , ocupa in ultimul timp tot mai mult teren , inlocuind gentile supra - dimensionate cu mult succes . Sunt mai feminine si nu iti vor eclipsa tinuta cum o fac gentile XXL . Tehnica decupajului se refera la decorarea sau imbracarea diferitor obiecte cu bucati de hartie sau decupaje din hartie si este una din  cele mai in voga metode de re- inventare a unui obiect .

               Asa arata in interior , este bine compartimentata , 2compartimente principate , unul pe mijloc care se inchide cu fermoar si doua buzunare pe lateral , deci nicio sansa sa nu gasesti ceva in ea . 

             In magazinul de cadouri unicat  , gasiti o multime de alte obiecte , lucrate cu multa migala si pasiune , incepand de la genti si posete , bijuterii , decoratiuni si accesorii iar preturile sunt foarte accesibile . Veti gasi un site bine structurat iar in spatele acestui site , posesoarea lui , extrem de receptiva si amabila . 

              Asa cum v-am mai spus , am dorit o mica revansa fata de cei care m-ati ajutat in castigarea acestui premiu si anume : toti cei care veti comanda din magazinu  veti putea beneficia de un Cupon reducere si veti folosi codul LAMI271115 Atunci cand faceti comanda , trebuie sa comandati si voucherul si sa trimiteti codul pe care il mentionati undeva la nume ( in paranteza ) sau la adresa . Daca aveti intrebari , nu ezitati sa o faceti ori la mine ori pe pagina mai sus mentionata .

              Pe facebook gasiti acest magazin sub denumirea Indrani Devi

               Recomand cu drag si increde acest site pentru achizitionarea unor cadouri unicat pentru persoanele dragi voua sau pentru voi .  Veti fi la fel de incantati ca si mine .

                                                       

Etichete: , , , , ,