Cu recunostinta - flori de lux

      Atunci cand vrei sa te indrepti cu recunostinta catre cineva si simti ca un simplu   "multumesc "  nu este suficient , cred ca florile iti pot reprezenta cel mai bine sentimentele si multumirea fata de persoana respectiva . Nu degeaba se spune ca   "florile sunt bijuteriile Terrei "   sau   "soaptele ingerilor ". 

        In viata mea , exista multe astfel de persoane , carora simt ca nu le-am multumit suficient pentru anumite gesturi , dar cea mai recenta persoana , este o tanara doctorita ORL - list , careia ii voi multumi ori de cate ori voi avea ocazia . Cu doua luni in urma , am ajuns la un spital renumit din Timisoara, cu ameteli foarte agresive si violente . Aceasta doctorita , tanara , calda , deschisa , asa cum ar trebui sa fie toti medicii , datorita profesionalismului , si-a dat seama imediat despre ce este vorba - o problema la urechea interna pe care a rezolvat-o in 10 minute , doar cu niste manevre simple ale capului si imobilizare totala a lui timp de 48 h . Nu mi-a venit sa cred ca scapasem atat de simplu , dupa ce statusem cu fel de fel de perfuzii si medicamente pe la neurologie in orasul meu , scapasem de semnalele haotice pe care le primea creierul de la urechea interna .... O problema aparent minora dar care imi facea viata de zi cu zi , un calvar . Pentru mine era ingerul cu bagheta magica .

       Cum as putea eu sa-i multumesc acestui om minunat , care mi-a explicat ce se intampla si care m-a scapat de o mare spaima si de mari neplaceri ? 

        Nu credeti ca s-ar bucura sa se trezeasca intr-o zi la usa cu o surpriza frumoasa acum in prag de sarbatori ? Merita din partea mea , tot ce e mai frumos , ceva deosebit ,merita recunostinta , merita cu siguranta Floridelux .  Si apelez la prietenul google , care ma duce exact unde aveam nevoie .

       Vreti sa stiti avantajele si de ce am ales si recomand FlorideLux , florarie online? pe langa faptul ca ofera flori, buchete, aranjamente florale si cadouri deosebite , brazi de Craciun in ghivece si cosuri cadou , mai beneficiati si de livrare gratuita , felicitare cadou ( unde puteti insera gandurile pe care vreti sa le transmiteti ), iar preturile sunt pentru toate buzunarele .

     Veti gasi un site bine structurat , cu un chat daca aveti intrebari ,un nr. de telefon daca alegeti sa faceti comanda telefonic. 

    AVERTIZARE : singura problema pe care o veti intampina , va fi sa faceti o alegere din multitudinea de oferte , peste 5000  , toate , superbe . 

     Si pentru ca doream ceva deosebit , m-am oprit la sectiunea aranjamente florale deosebite  si intr-un final am ales doua aranjamente de la aceasta florarie online .

    Unul dintre ele ar fi un Pantof cu flori , iar ceea ce mi se pare genial este faptul ca unul din pantofi va fi decorat cu aceste flori superbe , rosii iar cel de-al doilea va fi livrat langa acesta pentru ca mai apoi sa poata fi purtati de catre destinatara . 

                                                       

       Sau un Catelus de Craciun care inveseleste pe oricine, realizat din garoafe albe , in decor de ilex , brad natural si o inimioara vintage . 

                                                      

             O alegere grea dar placuta si v-as fi recunoscatoare daca m-ati ajuta in final care ar fi alegerea potrivita din punctul vostru de vedere . 

             Oferiti povestilor de viata , Petale de viata  ,  prin petale de flori , oferiti  dragoste si recunostinta oamenilor din viata voastra .

 

Etichete: , ,