Black Friday si dwyn.ro

Ce-o sa fie , ce-o sa fie ?
O sa fie-o nebunie si o mare veselie .
Black Friday-ul se grabeste ,
dwyn.ro ro ne-ademeneste ,
Cu oferte mii si mii ,
Crezi ca poti sa te abtii ??


 

 

 

M-am sucit , m-am invartit
Si norocul s-a ivit  .
Un tv imi trebuia ,ca al meu e in belea .
Mare negru si urat ,
Nici nu vad ,dar nici n-aud .

Dar , ce vad ? ce vad ???? PROMOTII
Si-s pe bune , nu ca la altii ....
Sta frumos si elegant ,

TELEVIZORUL  meu mult visat .

 

 

 

 

 

 

 

 

Este chiar pe placul meu ,
Samsung, LED , Wide si HD ,
Pretul bun , are discount ,
Doamne si cat e de colorat ,
Lumea-mi pare mai frumoasa ,
Abia astept sa-l vad acasa .

Am gasit si telefoane
Stiu eu pe cineva care n-are .

Tare s-o mai bucura ,
Cand Mosul il va scotea ,
Din desaga lui ticsita ,
Tragand tacticos din pipa .

 



 

 

 

 

 

 

Laptopuri si telefoane
Frigidere , aspiratoare ,
Tablete dar si console ,
Toate cate va doriti ,
Aici sigur le gasiti .  

De s-or gasi carcotasi ,

Care-or zice "Hai , ma lasi ... "

Nu le spun decat atat : intra si vei tacea , malc .

Vei vedea ca am dreptate si ca o sa gasesti de toate .

Ce frumos stau aranjate , doar sa fie cumparate .

25000 de produse , pentru tine stau expuse .

Poti sa-i multumesti pe toti : parinti , copii si nepoti .

Rasfoiesc si mai citesc
Si cand colo , ce sa vezi...
Pai ,pot sa platesc si-n rate ,
De n-am banii pusi de-oparte .
Puncte de fidelitate , bine ca stiu mai frate .
Ca de-acum ma abonez , la newsletter si primesc ,
Voucher valoric pe loc ,ca sa fie cu noroc .

Sa va mai spun de avantaje ?
Incep cu seriozitate .
Siguranta si rapiditate.
Comunicare si diversitate .
SERVICE  SI    C A L I T A T E .

Portofoliul dwyn.ro ,
Cuprinde produse mii ....
Si nu sunt de-orisiunde ,
Ci de la branduri de renume .

Daca ma veti asculta , sigur nu veti regreta .

Etichete: , , , , , , , ,