Eu aleg fusta


       Pentru mine , fusta este piesa vestimentara pe care o folosesc cel mai des , indiferent de anotimp . Fie ca este lunga sau scurta , dreapta sau plisata, clos , din voal sau stofa , piele , fusta este mereu la moda si ofera un plus de feminitate , iar in functie de model , aranjeaza orice silueta . Poate fi purtata cu orice ocazie , incepand de la cele mai pretentioase evenimente , pana la a o purta pe plaja . Poate din acest motiv o indragesc eu atat de mult , deoarece este extrem de versatila iar din cea mai banala fusta , accesorizata cu gust , putem obtine o tinuta de invidiat . Totusi , in alegerea fustei trebuie sa tinem cont de ce anume ne avantajeaza pe fiecare si aici ma refer in mod deosebit la silueta si forma corpului . 

      Se spune ca o silueta sub forma de clepsidra , care de fapt este silueta ideala si pot sa poarte cam tot ce vor , desi , ar trebui sa evite  fustele foarte largi care mascheaza formele si sa se axeze pe fustele tip creion care le evidentiaza cel mai bine foarmele si talia mica . 

     O silueta ovala , sa se axeze pe o croiala dreapta , de lungime medie , care sa distraga atentia din jurul taliei . 

     Siluetele dreptunghiulare , pot opta pentru fuste cu talie mai joasa iar cele cu silueta triunghiulara , li se potrivesc foarte bine fustele in croaiala tip "A ".

    Intr-un final , eu cred ca fiecare dintre noi , atunci cand imbracam o fusta si ne uitam in oglinda , ne dam seama daca ne vine bine sau nu , daca am reusit sau nu sa evidentiem ceea ce dorim si sa ascundem ceea ce este de ascuns , stim sa apelam la diverse trucuri pentru a atrage sau distrage atentia dintr-o anumita zona a corpului . 

      Prin cautarile mele dupa o fusta , am gasit cateva modele care mi-au atras atentia in mod deosebit si pe care vreau sa vi le arat si voua . 

      - Fusta neagra , realizata din tesatura de vascoza in combinatie cu piele ecologica, cu fermoar asezat pe diagonala , este o combinatie care pe mine ma incanta si este in fruntea topului facut de mine .                                

                                                      Enny 190055

                                                                

          Fusta Avaro SP-75 de asemenea , mi-a placut si consider ca e potrivita pentru serile de vara la o plimbare , fiind confectionata dintr-un sifon vaporos , in pliuri si talie elastica , oferind confort , iar insertiile din margele ii dau un plus de feminitate . Ce ziceti ? 

                                                        
 
                   

                     In general , imi plac printurile florale desi , recunosc , ca nu prea ma avantajeaza dar pentru cele care va permiteti sa purtati un print floral si un croi clos va sugerez aceasta fusta Figl 383 , care mi se pare delicata si foarte feminina  

                                                           
                Dar cel mai bine ar fi sa va las pe voi sa va cautati fusta potrivita , voi stiti mai bine ce va avantajeaza , ce va place , eu doar v-am dat un mic pont . 

                Sper sa nu plecati cu mana goala , deci , shopping cu spor .

Etichete: , ,