SOLE - mi-a indeplinit o dorinta

     Cand am vazut in cadrul campaniei "Vara Bloggerilor" pe  BlogAwards concursul organizat in colaborare cu SOLE , mi-am zis : "acum ori niciodata ". De mult timp in wishlist - ul  meu se aflau si niste parfumuri pe care mi le doream dar sansele in ultimul timp m-au cam ocolit , deoarece vroiam sa fie 100 % original , parfum de parfum cum s-ar zice . Stiam site-ul , il vizitam zilnic , iar cu ocazia aceasta m-am inscris in programul Profitshare si le promovez produsele cu placere, stiu ca recomand produse de lux , produse de calitate . Mi-am cantarit sansele , destul de mici , avand in vedere ca participau bloggerite cu experienta si m-am axat pe un anumit premiu . Cu ajutorul vostru am reusit si tin sa va multumesc pe aceasta cale , am castigat un voucher de 250 ron. Greul abia acum vine ( lol ) trebuia sa ma hotarasc ce anume sa - mi iau  . Toate erau tentante , pe toate le vroiam iar in final , cam dupa 3 zile m-am hotarat , mai ales ca joia preturile sunt reduse cu 20 % , m-am incadrat doar adaugand cativa lei in plus , dar imi indeplineam un vis : 

        SHALIMAR de la Guerlain sa fie - un parfum inspirat din legendara poveste de dragoste dintre imparatul indian Shah Iahan si sotia sa Mumtaz Mahal. Frumusetea ei l-a inspirat atunci cand i-a dat in dar gradinile Shalimar , realizate dupa chipul si asemanarea ei . 

       Se spune ca orice parfum are o poveste si orice poveste are un parfum .

        Shalimar - Un labirint al miresmelor orientale ce te tine captiv in lumea povestilor Seherezadei ,un parfum floral ce raspandeste mister , senzualitate in jur , un parfum rafinat si elegant . Notele incipiente ale parfumului Guerlain Shalimar sunt date de acorduri lemnoase si bergamota, iar notele de mijloc ale parfumului sunt date de tonurile florilor proaspat inflorite, iasomie, cu o nota discreta de vanilie. Notele de baza ale parfumului Guerlain Shalimar sunt date de mireasma intensa a florii de iris.  

     Guerland a pus aceasta licoare intr-o sticluta la fel de pretioasa si interesanta ca forma iar capacul un albastru elegant si decorat cu o fundita neagra din piele.

      Certificatul de autenticitate care-l insoteste , este dovada ca am facut cea mai buna alegere- SOLE

                                                   

           SHALIMAR - o iubire eterna intr-o sticluta de parfum . 

Etichete: , , ,