Restaurantul - martor al primei intalniri

      In mai putin de o ora , avionul va ateriza , iar emotiile mele se amplifica de la o clipa la alta . Acum , parca mi-as mai fi dorit un ragaz de o zi macar,  desi nerabdarea e mare , dar .... zarurile au fost aruncate si ceea ce va avea sa se intample , se va intampla. Dupa cateva ore bune de zbor , de la Cairo la Bucuresti , EL , va ajunge pe pamant romanesc . Pentru ca este vorba de un EL , un EL pe care l-am cunoscut pe o retea de socializare acum 1 an si jumatate ( nu aruncati cu pietre , exista si povesti frumoase ) . EL , medic cardiolog la o clinica din Cairo . EU , cu o inima plina de nevoi , amandoi trecuti de prima tinerete .      

      Primul pas il va face el spre Romania . I-am pregatit o serie de surprize care sper sa il incante si sa ii fac sederea cat mai placuta . Avem totusi culturi diferite , obiceiuri diferite dar avem si multe lucruri  in comun care ne leaga . Evident ca vom ramane doua , trei zile in Bucuresti , pana vom pleca spre orasul meu de la Dunare , si cum mie imi place sa organizez totul din timp , dupa ce am rezolvat cazarea , urmatoarea  intrebare fireasca era, unde si ce mancam ceva bun si am inceput sa caut oferte restaurante din Bucuresti  . Ajunsa pe site-ul cerestaurant.ro am rasuflat usurata , il declar ghidul nr.1 privind restaurantele in Bucuresti .

Am gasit un site bine structurat , usor de utilizat ,  recomandari de restaurante pe sectoare , pe zone importante , recomandari in functie specific culinar , cele mai apreciate in functie de diferite alte criterii : Muzica live , Petreceri, Familie cu copii si cam tot ce aveti nevoie . In afara de faptul ca poti alege cu usurinta restaurantul dorit , ai posibilitatea sa vizualizezi meniuri , sa faci rezervarea online , sa beneficiezi de diverse oferte in functie de restaurant , iar "cireasa de pe tort " , sa mananci gratis acumuland puncte . Cum ? 

Nimic mai simplu : la inregistrarea pe site , primesti 500 puncte , la rezervarea mesei , mai primesti 200 de puncte , in urma recenziilor lasate de tine , primesti alte 200 de puncte , pe care mai apoi le poti tranforma in meniuri . 

         Nu pierdeti timpul accesand "N'-spe mii de siteuri cand acesta , ofera toate informatiile si toate serviciile .

              Doar v-am spus ca vreau sa ii fac sederea placuta in Romania , asa ca am ales sa fac o rezervare online la restaurant in Piata Universitatii ,la un restaurant cu specific Arabesc , am gasit adresa exacta si poti vizualiza harta ca sa ajungi usor .... Restaurantul promite o experienta unica inspirata din cultura , traditia si bucataria arabeasca , o atmosfera calda si primitoare .   Imi place cum suna , imi place cum arata , intim si cochet , promite intimitate pentru primele impresii  si va avea covorul rosu la picioare .... ha , ha .. sper sa aprecieze .

                                    

          ceRestaurant.ro , ofera si o gama variata de retete delicioase culese de pe meleagurile celor mai faimoase bucatarii ale lumii , deci il voi lasa pe el de data asta sa imi recomande ceva gustos din bucataria arabeasca desi , eu am ochit un platou fooooarte apetisant . 

   Pentru cat vom mai sta in Bucuresti am mai selectat cateva localuri  , desi , greu m-am hotarat deoarce toate sunt foarte atractive .

           Cu toate serviciile oferite si cu toate detaliile puse la punct ,sunt sigura ca nu voi da gres si ca am facut alegerea cea mai buna . 

         M-am cufundat in ganduri si nici nu am observat cum a trecut timpul , avionul urmeaza sa aterizeze dintr-o clipa in alta  , emotiile cresc , mai e foarte putin si ne vom privi pentru prima data face to face ... 

         Wellcome  , my love  . A small part of Egypt is here, in Bucharest ..........i'm hungray ...

          

ceRestaurant.ro va ofera o gama variata de retete delicioase si usor de preparat, culese de pe meleagurile celor mai faimoase bucatarii ale lumii. - See more at: http://www.cerestaurant.ro/retete#sthash.zD99WJuW.dpuf
experiență unică, inspirată de cultura, tradiția și bucătăria arăbească - See more at: http://www.cerestaurant.ro/bucuresti/sector-3/universitatii/restaurant_naser_2#sthash.5eaRuDZh.dpuf
experiență unică, inspirată de cultura, tradiția și bucătăria arăbească - See more at: http://www.cerestaurant.ro/bucuresti/sector-3/universitatii/restaurant_naser_2#sthash.5eaRuDZh.dpufo atmosfera calda si primitoare ,

Etichete: , , ,