Frumusete si bani promovand Sole prin ProfitShare

      Frumusetea incepe cu SOLE dar poate nu stiati ca si banii pot veni de aici daca promovezi SOLE prin Profitshare. Ce ti-ai mai putea dori si ce ti-ar mai ramane de facut , decat sa te apuci de treaba . Sole este magazinul care ne ofera lux, rafinament si eleganta detinand un portfoliu de peste 3.000 de produse ORIGINALE  provenite de la peste 200 de dintre cei mai cunoscuti designeri de modă si parfumieri : Lalique, Jean Paul Gaultier, Calvin Klein, Guess,Bvlgari, Dolce&Gabbana, Karl Lagerfeld, Gucci, Hugo Boss Marc Jacobs, Michael Kors, Clinique .Sa nu uitam de branduri exclusiviste pe care le gaim aici , precum Michael Kors, Mer, Piz Buin, Maroccanoil, Lancaster ... SOLE s-a gandit la tot si are in portofoliu articole pentru dama , pentru barbati si pentru copii chiar ( adevarate bijuterii ) . 
     
Si iata cum poti sa faci si bani , promovand SOLE in Profitshare   
      Dupa ce ti-ai deschis un cont pe Profitshare , care e foarte simplu de facut , cauti in retea pagina SOLE si iti alegi modalitatile de promovare. Eu cu aceasta ocazie am devenit afiliat si promovez pe retelele de socializare produsele de la SOLE . Stiam site-ul si nu am stat pe ganduri , stiam ce aleg sa promovez - FRUMUSETE , LUX , CALITATE . Aici am gasit produsele care erau pe lista mea "cand voi fi eu mare "( am eu o lista speciala )  cu banii care voi reusi sa-i strang sigur lista se va micsora ....  Fiecare vizită concretizată în vânzare pe care o trimiti pe SoleShop.ro îti va aduce comisioane de până 10% la produsele din categoriile parfumuri,  cosmetice ,ochelari de soare , genti , accesorii fashion si  de 3% pentru articolele listate în gama Tech. ( casti , bratari fitnes , smart watches ) Acestea din urma avand preturi mai mari comisionul care iti revine va fi considerabil chiar daca 3 % ti se pare mic . Si va asigur ca va fi o adevarata placere sa faceti promovarea lor . La mine e momentul zilei pe care il astept cu placere iar cand descopar ceva care il mai trec pe lista aceea speciala , imi vine sa strig "evrika "si atunci il impartasesc cu voi .

    De mentionat un lucru foarte important , nu se pot lansa comenzi telefonice asa incat orice posibilul cumparator care ajunge pe site-ul lor prin intermediul  tau , va efectua comanda DOAR online , comisionul revenindu-ti tie . 


           SOLE , zilnic adauga in categoria REDUCERI produse , iar joia ofera clientilor si discount-uri speciale .  In luna iulie , trebuie sa stiti ca transportul este gratuit . Asa ca , alege sa fii frumos si sa castigi bani prin  SOLE in Profitshare. 

         Personal , indragesc SOLE extrem de mult si de aceea le-am pus frumusetea pe cateva note muzicale .  

 


              Alege sa fii frumos cu produsele SOLE .  Alege sa faci bani promovand frumusetea de la Sole !


Etichete: , , , , , , , , ,