E scris pe tricolor Allview

   Nu cred ca am exagerat cu nimic dand acest titlu articolului deoarece ALLVIEW   sta la loc de cinste alaturi de celalalte branduri romanesti care ne fac remarcati si in afara granitelor tarii . 

              
         In anul 2002 , lua fiinta la poalele Tampei compania VISUL FAN al carui obiect de activitate era comercializarea de produse electronice si electrocasnice , ca mai apoi in 2004 , toate produsele sa fie comercializate sub marca proprie ALLVIEW . Pas cu pas - in 2007 compania adauga in portofoliu si sistemele GPS de navigare , in 2008 produse a telefoanelor mobile Dual- Sim , in 2010 prima companie romaneasca care lanseaza o tableta PS , in 2011 primul smartphone si pana azi cand au reusit sa patrunda si sa se impuna in peste 14 piete internationale precum Germania , Olanda , Spania , Grecia cu un portofoliu destul de bogat . Raportand la pretul lor , rezultatele sunt mai mult decat multumitoare , software-ul fiind foarte bine optimizat . Daca vrei sa-ti cumperi un telefon bun fara sa dispui de un buget suficient de mare pentru unul din aceste flagshipuri , Allview e alegerea perfecta . Oricad un Allview X1 Xtreme  sau Allview X2 Soul 

vor putea sta alaturi de alte branduri de renume . 

      Echipa Allview , un exemplu de succes iar acesta cred ca se datoreaza seriozitatii , curajul de a concura cu nume sonore din domeniu , dorinta de a oferi produse cat mai bune la preturi de bun simt . Increderea partenerilor precum Intel , Microsoft , Orange sau Telekom in a incheia parteneriate cu Allview , nu poate decat sa "ii " si sa "ne "onoreze ca romani . 

       Sa va spun si prima mea intalnire cu Allview ? Ei bine ce legatura credeti ca poate sa aiba "Coana Chiva " , cea care face reclama la lactate cu Allview ? Pai ... are ... pentru mine . Ea mi-a oferit acum mai bine de 3 ani un voucher in valoare de 100 lei sa imi cumpar ceva de pe un anumit site iar eu , fiind in mare criza de telefon dar si de finante , am mai pus cativa lei si mi-am achizitionat un Allview L4Class , care la vremea respectiva mi-a fost de mare folos si l-am indragit . Acum , sincer , mi-as dori ceva mai performant si mi-a atras atentia un Allview E3 sign un telefon care sa fie doar al meu , oferindu-mi siguranta datorita senzorului de amprenta in primul rand , functie de care dispune , design excelent , camera principala de 8MP Sony IMX219 cu autofocus si LED flash, inregistrari video Full HD si ma opresc aici lasandu-va pe voi sa descoperiti si alte atractii.

                    Ce spuneti ? Voi ce parere aveti despre Allview ?