Vara 2015 in costum de baie

    Asteptam un an intreg sa vina vara sa ne bucuram de vacanta , mare de soare sau fiecare dupa preferinte . Dar indiferent ca mergem la mare sau la munte , costumul de baie e piesa care nu trebuie sa lipseasca din bagajul nostru . Mie imi place in egala masura si bronzul de mare si cel de munte , sunt diferite , ati vazut si voi dar fiecare are farmecul lui . Dar ce ne facem cand silueta ne da batai de cap ( ca in cazul subsemnatei ) si trebuie sa apelam la diverse trucuri pentru a mai salva situatia .

      Eu m-am gandit ca un costum de baie dintr-o singura piesa , ar fi o solutie salvatoare . Totodata , daca si modelul e wow.... sigur va atrage atentia asupra lui si cei din jur vor fi mai putin preocupati de silueta mea , vor admira costumul de baie . Si pentru ca sunt o persoana comoda si de obicei imi place sa fac cumparaturile online ( decat sa bat kilometrii prin magazine ) am gasit si site-ul de care nu mai puteam sa ma dezlipesc la ce modele frumoase am vazut .

      Cu usurinta  pot consulta un tabel de marimi pe site doar ca nu ma pot hotara pe care anume sa-l aleg . 

     Si dupa cum va spuneam , macar costumul sa fie WOW mi-a atras atenttia   Costum de baie DAGMARA by LORIN un costum de baie intreg cu cupele dublate la interior cu buretel subtire detasabil care se leaga la spate si dupa gat si are un slip clasic

                                              
 

 sau Costum de baie Federica Titanium M-287 (Grafit) by MARKO acest costum de baie recomandat doamnelor cu forme voluptoase avantajandu-le datorita croiului si imprimeului exotic  

                 Voua care dintre cele doua va place mai mult si pe care mi l-ati recomanda .

Etichete: , ,