Ziua buna incepe cu SHAZILI

 Buna dimineata viata, buna dimineata lumeeeee ...

    Va intrebati care e motivul bunei mele dispozitii de la prima ora ? Ei bine , vi-l voi spune si voua. Secretul este Cafeaua Shazili  pe care am comandat-o pe site-ul http://www.shazili.ro/ o cafea turceasca autentica asa cum nu am mai baut poate de cand exista insula Ada Kaleh care a fost acoperita de ape in 1970 dar majoritatea locuitorilor fiind de origine turca s-au retras in orasul meu Drobeta si au mai continuat o vreme  traditia preparatelor turcesti, cafeaua , baclavale, alvita turceasca , rahat ... Si ptr ca sunt mare iubitoare a produselor turcesti si mai ales a acestei cafele am sa va arat ce mi-am comandat .

     Pentru prima ora a dimineatii, am comandat cafea turceasca originala macinata fin , pentru a o bea tot in mod original la ibric de cupru , acea cafea cu caimac si care te invaluie cu aroma ei dadu-ti starea de bine despre care va spuneam la inceput . Nici gustul , nici aroma nu vi le pot descrie in cuvinte , dar toate simturile se trezesc la viata , adulmeca si apoi se lasa coplesite de placere ... Cand placerea te copleseste capeti o energie debordanta , molipsindu-i pe toti cei din jur ... Am ales si varianta cafea pentru filtru pe care inca nu am incercat-o dar am lansat deja o invitatie la O CAFEA TURCEASCA AUTENTICA SHAZILI pritenelor mele si le voi surprinde cu aceasta. 


    Am mai comandat Shazili 3 in 1 care mie imi plac foarte mult datorita aromelor placute , le prepari rapid si atunci cand doresti ceva mai light si am ales varianta Clasic , cu Alune si 2 in 1 fara zahar . O cantitate generoasa la cutie si pret avantajos . Iata-le...
   Cafeaua instant , este iarasi una din placerile mele nevinovate si nu puteam sa plec de pe site fara sa comand si asa ceva , asa ca am optat pentru un pachet si din acesta , in care am gasit in interiorul lui si o doza ptr a-ti putea masura cantitatea dorita iar pentru calatorii ( mai scurte sau mai lungi ) e minunat pachetul care vine cu paharele de unica folosinta si cu 10 pliculete . 

     Generozitatea si amabilitatea , calitatea ,promptitudinea si toate cuvintele de bine le merita cei de la SHAZILI care mi-au facut o surpriza frumoasa pe langa ce am comandat si 2 carnetele dragute ptr notite diverse si o cutie de lapte pentru ceai .
   Vreau sa va spun ca preturile sunt foarte accesibile , produsele diversificate , eu cu greu m-am oprit doar la atat ptr ca le-as lua pe toate ( ha, ha ...ha )  iar transportul a fost gratuit ptr a ca depasit comanda val de 50 lei .Grozav , nu ?

       Va invit sa rasfoiti site-ul si sa va alegeti si voi ce va pofteste inimioara , aveti ce .. garantez .

Etichete: , , , , , ,