ZIUA FERICIRII

    20 martie, întreaga suflare a planetei sărbătoreşte Ziua Internaţională a Fericirii. Anul 2015 este cel de-al treilea an în care oamenii de pretutindeni celebrează ziua fericirii.  Astfel, în această zi, nimeni „nu are dreptul” să fie supărat sau nefericit.
     Daca de dimineata , am fost putin indispusa , doar ptr ca niste ganduri sumbre mi-au navalit in minte , dupa amiaza .... AM FOST FERICITA . 

     Nuuu ... n-am castigat la loto , nu am primit vreo mostenire , ci pur si simplu cateva lucruri , gesturi , prezente ... m-au facut fericita . Poate pentru unii inseamna putin dar ptr mine , asta e fericire .

    Asa s-a nimnerit nu ca as fi sarbatorit aceasta zi . M-am tot intrebat adeseori , ce e fericirea ???? Si am ajuns la concluzia ca pentru fiecare , fericirea inseamna altceva si ma fac fericita lucrurile aparent marunte . 

    Mi-am adus aminte si de poezia lui  Virgil Carianopol - Din Viata

                      

Mi-a bătut în poartă Fericirea
Şi intrând în curte m-a strigat.
Eram dus alături cu iubirea.
A-nchis poarta iute şi-a plecat.

Mi-a bătut de-asemeni Bucuria.
A intrat, a stat sub pomii goi.
N-a văzut pe nimeni să-i vorbească
Şi-a plecat grăbită înapoi.

Într-o seară, luminând pe stradă,
Mi-a bătut şi Steaua mea — de sus
Tot aşa, eram plecat aproape,
Şi-a strâns fusta-n mână şi s-a dus.

Mi-a bătut în poartă şi Necazul.
Eram dus departe. Liniştit,
S-a întins pe ţolul de la uşă
Şi m-a aşteptat până-am venit.

       Pentru voi , ce inseamna fericirea ??

                                     

Etichete: ,