Sheinside & Sf Patrik

    Sarbatoarea Sfantului Patrik , este o sarbatoare catolica , celebrata in foarte multe tari , printre care si Romania de locuitorii catolici . Sheinside , vine si de aceasta data cu oferte de nerefuzat , cu articole foarte frumoase si reduceri pe masura iar la cumparaturi mai mari de 49 $ ne promite un cadou , fara sa mai luam in calcul transportul gratuit la comenzi mai mari de 30 $ .Culorile traditionale ale acestei sarbatori sunt alb si verde si veti gasi aici foarte multe produse care va vor incanta de-a dreptul.
ST.PATRICK'S DAY SALE!

ST.PATRICK'S DAY is coming,try to find your lucky clover!

Free items for orders over $49.

Ends:Mar/17

  Intr-o nuanta de verde smarald , mi-a atras atentia aceasta ROCHIE
    mi se pare eleganta , foarte chic si cu siguranta veti atrage toate privirile .    Reducerea este de la 28,17 $ la 18,99 $ ceea ce mi se pare foarte atractiv.

   Sa nu uitam nici accesoriile care sunt foarte importante intr-o aparitie , care de multe ori salveaza o tinuta si v-as recomanda acesti CERCEI cu piatra verde semipretioasa si aur la numai 7,60 $ de la 10,93 & . 

                                
    
Urmatoarea piesa vestimentara , care cred ca e bine venita in sezonul primavara , este acest TRENCH , intr-o culoare pastel , calda care costa 26,17 $

  
Va recomand cu incredere acest site , de unde eu am facut cumparaturi de nenumarate ori si am ramas surprinsa placut de fiecare data .
Spor la shopping si sper ca veti gasi ceva pe gustul vostru din multitudinea de oferte.