Paste Fericit cu Gift Idea

      Va vine sa credeti ca deja ne pregatim sa intampinam Invierea Domnului atat de repede ? Parca mai ieri , intampinam Nou An . Imi vin in minte versurile lui G.Toparceanu din Balada chiriasului grabit " Trec anii , trec lunile in goana .....  " Si iarasi imi aduc aminte de copilarie cand abia asteptam sa "ne primenim "de Paste , sa ne primenim sufletul , trupul ... sa primim cadouri mai ales hainute noi , musai . Dar anii au trecut iar acum bucuria de a darui , in ceea ce ma priveste e mult mai mare decat bucuria de a primi . Deja m-am gandit cam ce daruri va aduce Iepurasul , celor dragi si cred ca am gasit si solutia salvatoare de reconciliere a unei prietenii ,pentru ca sarbatoarea Invierii trebuie sa ne gaseasca cu sufletul curat , sa iertam si sa fim iertati daca am gresit cu ceva, cuiva . Cum de pilda eu am gresit ( poate da , poate nu ) unei prietene si vreau sa fac primul pas spre impacare , spre iertare . Ideea salvatoare pentru toate cadourile de Paste pe care le voi face ,a venit de la  GIFT IDEA

 

 si am inceput sa rasfoiesc site-ul, mai precis catalogul de Paste 2015 . Pentru ca este o tipa cocheta , m-am gandit la acest cos care contine si o Geanta bicolora cu inchizatoare pe langa un Vin rosu Valperga 0,75 l , Pantteone Bauli 500 gr ambalat manual , Sapori cantuccini cu migdale 100 gr, Iepuras de ciocolata Riegelein 150 gr. Uitati-va cat e de frumoasa . Si pentru ca acest site are si un formular de comanda " Configureaza cosul cadou " voi mai adauga probabil si un cozonac traditional , o cafea de buna calitate , toate puse intr-un cos de rachita frumos executat .

     M-am mai oprit la cateva cosuri pentru familia mea , mama , fiul meu , cum ar fi acestea de mai jos , incarcate cu bunatati .
 

 

Alaturi de urarea mea de Paste Fericit , sper ca acest cadou sa ii bucure si sa aiba efectul scontat .Voi , ati ales ceva ?

 

 

Etichete: , , ,