Shoo...Be Hush-hush!

Indiscutabil SHEINSIDE este site-ul meu favorit de unde imi place sa fac cumparaturi on line . De ce ? Pentru ca  mereu ma surprind placut cu produse frumoase , de calitate si la preturi rezonabile . Pe langa toate acestea , vin mereu cu reduceri si astfel ai posibilitatea sa iti achizitionezi ce iti doresti la preturi mici . De data aceasta Sheinside vine cu o reducere de 33 % ptr cumparaturi de 59 $ folosind COD - HUSH33, sau cu reducere de 35 % ptr cumparaturi de 109 folosind COD - HUSH35 . Oferta este valabila pana in data de 19 Martie dupa cum se vede. Shoo...Be Hush-hush!

Spend $59 Take 33% OFF for everything! Code:hush33

Spend $109 Take 35% OFF for everything! Code:hush35

Ends:Mar/19


 Am selectat pentru voi cateva articole care mie mi-au placut in mod deosebit :

                         Pink Long Sleeve Hooded Split Sweatshirt
  Pretul este de doar 19,99 $ si mi se pare un art. vestimentar salvator si foarte frumos .


                                    Red With Belt Chiffon Pleated Skirt
   Aceasta fusta plisata rosie din voal , a fost dragoste la prima vedere , iar pretul de 19,33 $ m-a 
facut sa mi-o si doresc , cu siguranta o voi trece in wishlist-ul meu . 


                                         White Sleeveless Floral Print Dress

     Anul acesta se poarta imprimeurile florale foarte mult si de aceea am optat pentru acesata rochita atat de frumoasa . Poate fi purtata si primavara cu un sacou sau blazer in culori asortate si pretul este 21,99 $ 
     Aceasta ar fi selectia mea la o prima vizualizare , voua ce v-ar placea ??