Iepurasul vine de la BlogEaster cu un Allview E2 Jump

             Iata ca surprizele se tin lant din partea celor de la BlogAwrads si ne ofera in cadrul campaniei blogEaster, posibilitatea de a castiga premii in valoare de peste 1000 lei . Un Iepuras foarte generos cu niste cadouri foarte frumoase daca participati la campaniile individuale ,pe care vi le voi prezenta mai jos : 

 1. Campania Mopiel incheie pe 6 Aprilie 2015
Premiul 1 : 200 de lei
Premiul 2: vouchere de cumpărături de pe site-ul www.incaltaminte-mopiel.ro în valoare de 150 de lei
Premiul 3: vouchere de cumpărături de pe site-ul www.incaltaminte-mopiel.ro în valoare de 150 de lei
Premiul 4: reducere de 50% la cumpărături de pe site-ul www.incaltaminte-mopiel.ro
Premiul 5: reducere de 50% la cumpărături de pe site-ul www.incaltaminte-mopiel.ro


2. Campania Accesoriul.ro- se incheie pe 10 Aprilie 2015
Locul 1: 300 lei
Locul 2: 200 lei
Locul 3: 100 lei


3. Campania Vivat Familia #2 - se incheie pe 10 Aprilie 2015
Castigatorul va primi o tableta Allview AX5 Nano cu conectivitate 3G.


4. Campania Optica Shades  - se incheie pe 9 Aprilie 2015
Autorii celor mai reusite 3 articole vor castiga trei premii, constand in cate o pereche de ochelari de soare.
Bloggerul clasat pe locul 1 va castiga o pereche de ochelari de soare polarizati RayBan
Bloggerii clasati pe locurile 2 si 3 vor castiga cate o pereche de ochelari de soare


5. Campania Contazen - se incheie pe 6 Aprilie 2015
Castigatorul va primi o tableta UTOK 1005D.


 6. Campania Jingle.ro  -  se incheie pe 10 Aprilie 2015
Tableta Evolio Evotab 5, Tableta Allview AX5 Nano Q, Camera foto digitala CANON IXUS 145.
*Bloggerii ocupanti ai primelor 3 pozitii vor primi unul dintre urmatoarele trei premii, in urmatorul mod: Castigatorul premiului 1 va putea alege oricare dintre cele 3 premii. Castigatorul premiului 2 va putea alege dintre cele doua premii ramase. Castigatorul premiului 3 va primi premiul ramas.


7. Campania Webrahost -
se incheie pe 19 Aprilie 2015
Toti bloggerii care contribuie la vanzarea, prin intermediul linkului de afiliat pe Webrahost, a 5 domenii .ro primesc cate un nume de domeniu .ro, la alegere. Daca numarul de conversii este mai mare de 5, bloggerul participant primeste un numar de domenii direct proportional cu domeniile cumparate de pe Webrahost. Astfel, daca contribuie la vanzarea unui numar de 10 domenii .ro primeste cadou doua domenii .ro, la alegere.


8. Campania GiftIdea -
se incheie pe 12 Aprilie 2015
Autorii celor mai reusite 3 articole vor castiga trei premii:
Locul 1: 200 lei
Locul 2: 100 lei
Locul 3: 50 lei


9. Campania Karla.ro #4  - se incheie pe 10 Aprilie 2015
Locul 1: 2 produse la alegere de pe Karla.ro in functie de stocul disponibil in momentul incheierii campaniei
Locurile 2-5: cate un produs la alegere de pe Karla.ro in functie de stocul disponibil in momentul incheierii campaniei


10. Campania Karin Events - se incheie pe 10 Aprilie 2015
Locul 1: voucher de 400 lei pentru cumparaturi de pe Karin Gifts
Locul 2: voucher de 300 lei pentru cumparaturi de pe Karin Gifts
Locul 3: voucher de 200 lei pentru cumparaturi de pe Karin Gifts

  Pe langa toate acestea , daca participati la 75 % din campaniile individuale ,aveti sansa de a castiga un smartphone  ALLVIEW E2 Jump care , datorita caracteristicilor sale, sunt sigura ca va va satisface pe deplin :

       

         Nu stiu daca voi vi l-ati dori, dar eu , cu siguranta mi-l doresc foarte mult , imi doresc ca de data aceasta , daca il castig , sa fiu si eu o PRIORITATE , nu mereu o optiune ( ex. daca nu imi mai foloseste i-l dau mamei  ) Acest smartphone , m-a cucerit de la prima intalnire ( vizualizare ) . "Rezistent la apa ".... pai cum sa nu-mi placa , gandindu-ma ca acum ceva timp fiind in bucatarie si a sunat telefonul , i-am stropit ecranul cu apa si mi-a ramas tare patat . Cum sa nu imi placa , gandindu-ma ca voi putea sa fac selfi-uri cu mama mea , cu fiul meu , datorita camerei frontale de 0.3MP si poze datorita camerei principale de 5MP , cum sa nu-mi placa cand datorita procesorului Quad Core de 1.3Ghz, celui 1GB de RAM cu posibilitate de marire a spatiului de stocare cu flash de pana la 32 GB, cum sa nu-mi placa , cand datorita sistemului de operare Android™ 4.4, KitKat®, a GPS-ului, Wi-Fi-ului Direct, Wi-Fi-ului Display si Bluetooth-ului 4.0 iti va fi mult mai usor sa intri pe internet . Si exemplele de "cum sa nu imi placa ".... pot continua .Priviti si minunati-va , iar daca intrati pe Allview E2 Jump la rubrica "Specificatii produs " veti gasi toate detaliile despre acest smartphone si sigur va va cuceri .

                                                 

                        Participati la campania BlogEaster si poate Iepurasul va ajunge si la voi . L-am si asortat cu scrisul verde brotac .... atat de drag imi e de el .... ha, ha

                                                                     

               Nu-mi ramane decat sa va doresc un Paste Luminat , un gand bun si 

       In noaptea Invierii, cand clopotele bat, cu lumanari aprinse, cu sufletul curat, sa spunem impreuna....HRISTOS A INVIAT !!!!

Etichete: , , , , , , ,