EVRIKA .....Jingle.ro- noul motor de cautare

                                            
                                     
Intotdeauna alegerea cadourilor , mai ales pentru barbati , mi-au dat batai de cap si mi-am dorit ca orice cadou fac , sa fie o bucurie , placut dar si util .Mi-am dorit sa fie ceva trainic , sa se bucure cat mai mult timp de el , persoana careia ii este destinat . Si cum se apropie ziua fiului meu , incepusem sa intru deja in panica , gandindu-ma si la buget si la faptul ca e putin pretentios ....gandindu-ma cat timp imi va lua sa caut ceva pe placul lui .Fiind o persoana comoda , prefer sa fac multe cumparaturi de pe internet , mai ales cele care necesita multa cautare nefiind prea hotarata ce anume sa cumpar .
Pana cand am descoperit JINGLE.RO
motorul de cautare Jingle si atunci am strigat precum Arhimede  ..... EVRIKA 
Sa pot gasi totul intr-un singur loc ... genial .


Aveam eu ceva conturat in minte dar inca nu eram hotarata si mi-am adus aminte ca el , fiul meu , are cateva ceasuri , pentru ca mereu a fost pasionat de asa ceva ,dar ca orice tanar de varsta lui , putin mai dezordonat , de cate ori il vizitam , le gaseam ba in cate un sertar , ba pe cate o masuta ... Atunci mi-a venit ideea de o CUTIE PENTRU CEASURI
Din nou mi-a venit sa strig Evrika , gaseam la preturi acceptabile ,cutii elegante , durabile .
           Si pentru ca stiam ca mai mereu e in criza de curele pentru pantaloni , repede , repejor am tastat Curea piele ptr barbati
 si am gasit un model clasic , ideala pentru fiecare barbat si potrivita la tinute cat mai diferite , o curea neagra , din piele si foarte accesibila la pret .
                                                     
     Deja ma acaparase JINGLE ... si cum puteam sa ies de pe site , chiar daca imi atinsesem tinta , fara sa dau o raita si pe la gentile de dama , marea mea pasiune ...
      Aveam , nu aveam nevoie , cert e ca imi doream pentru perioada de vara care urmeaza  , o GEANTA ALBA si am gasit-o ... parca ma astepta , ademenitoare cu infatisarea ei si cu pretul ei mai mult decat satisfacator .
                                                    
       Bugetul se cam terminase , a trebuit sa - mi iau la revedere dar nu pentru mult timp , pentru ca i-am promis lui Jingle ca voi reveni de fiecare data cand voi avea nevoie ( si nu numai )  i-am multumit ptr gazduire , pentru serviciile pe care mi le-a oferit si ca de acum incolo cautarea nu va mai fi o mare problema .

                  Pe curand Jingleeeee ....

Etichete: , , , , , ,